... hiszen gyorsan, határozottan és végül is veszélytelenül oldja meg a sávváltást. Csak az a fránya index, az hiányzik már megint!

 

Ugyanez motorral:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr162000564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BMW4EVER 2010.05.15. 19:04:52

szia,
nem szeretnék kötekedni, de az első videón látható terepjáró(mitsubishi pajero,indexel,csak lejjeb van az indexe,nem pedig a felső lámpán..)
egyébként grat a bloghoz:)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.05.16. 12:23:37

@BMW4EVER: Szia! Üdv a blogomon!
És igen! Jogos! Nem vettem észre. (Mentegethetném magam, hogy amikor rögzítettem, sem tűnt föl, illetve amikor megvágtam, sem szúrta ki a szemem - de minek!)
A legszebb az egészben, hogy fiatalabb koromban annyira szerettem volna egy ilyen drabál vasat; mindig megnéztem magamnak. S lám, soha nem tűnt föl, hogy lent van az irányjelzője!

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.05.16. 12:24:20

@BMW4EVER: A gratulációt pedig köszönöm. Igyekszem megfelelni a jövőben is! :-)

BMW4EVER 2010.05.18. 18:10:04

egyébként szerintem nagyon zavaró, hogy ennyire lennt van az irányjelző,meg a féklámpa is.Csak azt nem tudom,hogy a fenti lámpatest,az mi célt szolgál?!:)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.05.19. 15:43:56

@BMW4EVER: Ebben is igazad van! Nekem korábban volt egy Suzuki Vitarám. Ott a fenti nagy lámpák teljesen jól voltak kitalálva - hátsó lámpa, index, féklámpa - míg lejjebb, a lökhárítóban volt az egyik oldalon egy ködlámpa, a másikon meg a tolató. De ugyanennek a típusnak és évjáratnak az amerikai változatában - GEO néven futott - hasonlóan hülyén volt megoldva a hátsó világítás. Lent a lökhárítóban volt a hátsó lámpa és az irányjelző egy-egy kombi lámpatestben, míg fent a nagy lámpában volt a tolató- és ködlámpa, illetve a hatalmas féklámpák. Mondjuk ez utóbbinak legalább volt értelme.
süti beállítások módosítása