Qkac 2010.03.10. 08:00

Indexmentesek

Jó pár index nélküli sávváltás gyűlt föl az elmúlt napokban, ráadásul különböző indíttatásúak. Van közöttük olyan, aki egyszerűen csak nemfoglalkozik azzal a kis kapcsolóval, van aki "odateszi magát", van akinek "nincs rá ideje" - mert nem gondolkozik kellően előre. Végül is mindegy - az eredmény ugyanaz.

De mindenek előtt kezdjük egy olyannal, aki kellőképpen fölhúz - teljes joggal - az indokolatlan ácsorgás, és ezt azon vezeti le, aki először "szembe jön" (pontosabban: mellé ér). Egyébként meg : ha valaki áruházat tervez oda, ahol jellemzően társasházak vannak, és úgy dönt, kamionnal fogja az árut odaszállítttatni, akkor miért nem tervezi meg a rakodás körülményeit is, miért gondolja, hogy a kamion majd könnyedén betolat egy személyautókra szabott méretű kapun - nem értem?!

Szóval: nem kell végignézni - elég az utolsó tíz másodperc.

 

És itt a többi:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr101824236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamela 2010.03.10. 09:12:29

A kamionosnál durva volt. Remélem a tülkölés megvolt.

DonnaNyányó 2010.03.10. 12:43:20

Pff, én megágyaztam volna a dudán és ráfekszek...

DonnaNyányó 2010.03.10. 12:47:58

Meg kell ágyazni a dudán ilyenkor és ráfeküdni...

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.11. 11:46:21

Most szégyelljem magam, hogy nem dudáltam? Annyira, de annyira tudtam, hogy ez fog történni, hogy inkább csak fegyelmezési céllal dugtam oda a kocsi orrát. Egy pillanatig sem volt egyikünk sem veszélyben. Különben meg arrafelé dolgozom: még behallatszik az irodánkban, aztán hallgathatok, hogy már megint valaki nem bírt magával, és "megágyazott a dudán"! :-)

DonnaNyányó 2010.03.11. 16:59:16

"aztán hallgathatok, hogy már megint valaki nem bírt magával, és "megágyazott a dudán"! :-)"

Ugyan már, ki merne beszólni egy feketemercisnek? :D :D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.13. 10:14:34

@Deluxe the ForumTroll: Ugyan már! Egyrészt. Az én fekete mercim már rég nem státuszszimbólum! :-)
Másrészt meg azért nem szólnak be, mert én vagyok a főnök! :-)
Harmadrészt pedig soroljam a típusokat:
Audi - A2-től fölfele bármi
BMW - 5-ös, 7-es, bármi, ami X-szel, Z-vel kezdődik
Mercedes - Bármi, ami C-vel kezdődik, de több betűs
Porsche - Chayenne
WV - Tuareg
Márkafüggetlenül bármely férfi, akinél egynél több látszó és minimum ujjnyi vastag gyűrődés van a tarkóján.
Márkafüggetlenül bármely nő, akin 100 gr-nál több smukk lóg a nyakán, 1,5 cm-nél hosszab a műkörme, nem természetes a hajszíne, 40 éves, harmincnak néz ki de húsznak szeretne, egy villanykörtét sem tud becsvarani, de az apustól havonta kapja meg az én autóm árát kozmetikusra.
... Így elsőre ennyi jutott eszembe! :-)

gery555 2010.03.13. 11:53:53

@Qkac: ha Te vagy a főnök, akkor felsorolt márkák az alkalmazottjaid autói (vagy félreértettem valamit)???
Ha igen, milyen helyen dolgozol? :)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.13. 18:42:14

@gery555: vagy ... :-)
Ja, nem mondtam még? Képviselő vagyok a Parlamentben! Az csak a szakértőim és tanácsadóim flottája.
süti beállítások módosítása