Volt néhány publikálásra váró képem, amit már rég szerettem volna bemutatni, de a témába vágó honlap/blog még csak a fejemben létezett. Most jutottam el oda, hogy ezeket közzé tehetem. Témám a parkolás. Lássuk tehát!

  • Először a műegyetem rakparton létesített kerékpárút elbitorlásának szép példáját mutatom meg. Akkoriban naponta jártam arra. Tény, hogy nehezen lehetett parkolóhelyet találni, de aki ide be tudott állni közel 90°-ban, annak az égvilágon semmi sem indoka nem volt arra, hogy az orra ennyire kilógjon - rá a járdára, kerékpár útra. Egyszerűen csak magasról tett rá. (Mondjuk az, hogy egyúttal sikerült, a fűre is felállnia, csak sofőrünk teljesség iránti igényét jelzi.)  Szerencsémre, amikor a fotót készítettem, egy drótszamaras demonstrálta is azon melegében a problémát. Lehet persze azt mondani, hogy "de hisz' elfért, mi itt a gond!?", de ne felejtsük el, hogy az ott elvileg még egy járda is!

Készült: 2008.09.09.

  • Aztán pedig egy csodás parkolás a rend éber őrei által prezentálva - ugyancsak a kerékpárúton, mellékesen pedig egy kereszteződésben, a Szent István bazilika közvetlen szomszédságában. (Nem, a megkülönbözettő jelzést nem használták!) 

 

Készült: 2008.12.29.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr181358787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása