2010.03.09. 16:30
Rendőri intézkedés
Minden irónia nélkül: örül a szívem, amikor ilyet látok.
Hatalmas dugó, de némelyek úgy gondolják, mivel nekik sürgős, hát végig előzik a sort szembe a menetiránnyal - így persze velünk. Nyilván mi meg majd lehúzódunk jó magyar birka módjára. Így tesz a taxis is - mármint jön szembe, mint akinek ez Isten adta joga. És akkor ... akkor jön egy rendőr mögötte szirénázva. Azt hittem, épp a taxis miatt, de mint utóbb kierült, máshova sietett, nem az itteni renitensek miatt kapcsolta be a lámpát, szirénát. És ennek ellenére nem volt rest, és pont ott mellettem, a fülem hallatára küldte el melegebb éghajlatra a taxist, hogy "mégis ezt hogy képzeli", meg "szerencséje, hogy máshova hívták, mert úgy meg ...". A nagylegény meg húzta fülét-farkát, meg hebegett, habogott, hogy de az utasa így, meg úgy! Tetszett, no!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gery555 2010.03.09. 16:48:03
Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.09. 16:59:48
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.12. 16:50:21
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.12. 16:53:29
gyere egyszer a határ úton és érj oda az ady endre sarkon a lámpáig! a legbelső sáv full üres, mert minden marha középen/jobbra áll... naná, hogy el a sor mellett a szabályos belső sávba...
döbrentei utcából egyenesen tovább a lánchíd utca megvan? :) elmondom ott is 2 sáv van felfestve csak mindenki középen/jobb oldalt áll és akkor az én anyám ha elmegyek a belső sávba a sor feléig :))
nem csak nézni kell, látni is! :))
Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.13. 09:46:38
Azért, mert a Hamzsabégi egy sávval kiszélesedeik azon a bizonyos utolsó kb. 30 méteren. Az az út nem alkalmas párhuzamos közlekedésre. Belterületi főúton 50 km/h méretezési sebbességhez 3,00 m-es forgalmi sávszélesség tartozik + 2x0,5m biztonsági szélesség a terelővonal két oldalán. Azaz az útpálya minimális szélessége itt 13,00 m kell legyen ahhoz, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmasnak lehessen minősíteni. Nincs annyi!