Kommentjeim a klipben (szépen, jól magyarul!):

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr982001201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titan 2010.05.26. 12:46:11

Azért a biciklisáv nem-használatára sajnos igaz, hogy az az egyik legszemetebbül kialakított megoldás. A kiszálló utasok figyelmetlensége miatt komolyan balesetveszélyes, főleg akkor, ha 30-40-nel is tudnak rongyolni a bicajosok.

gery555 2010.05.26. 19:30:43

ha nem tud az autótól tartani elegendő (egy ajtónyitásnyi) oldaltávolságot, akkor ne "rongyoljon" el mellettük 30-al vagy 40-el, attól függetlenül, hogy a megengedett legnagyobb sebességük 40km/h (mert ugyebár autóval is van több olyan helyzet, amikor emberi ész diktálja, hogy lassabban kell menni a megengedett maximumnál).

titan 2010.05.27. 12:36:27

Trú, ellenben lehet te sem örülnél neki, ha egy főútvonalon egy darab 2,5 méteres sávon szabadna közlekedned a kocsival úgy, hogy mellett közvetlen parkolnak :) Bevallom, én se örülnék neki. Tehát leginkább a közútkezelőt kéne seggberugdosni miatta. Valahogy túl gyakoriak ezek az álmegoldások a bicikliutakra...

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.05.27. 22:20:46

Szerintem mindkettőtök jól látja ezt a helyzetet. Ez a megoldás akár működhetne is. Emlékeim szerint annak idején a kerékpárosok nagyobb védelmével, valamint az egyszerűbb forgalomszervezéssel - ha rövid időre meg kell szüntetni a kerékpársávot, majd újra megnyitni, a kerékpáros könnyebben tudja fölvenni a forgalom ritmusát, mint ha 'csak úgy' egyszer csak elfogyna a sávja - indokolták az akkor elég nagy megrökönyödést okozó megoldást. Csak hiányzik ehhez a közlekedési kultúránk, mert
- sokan ráállnak a sávra
- a jobb oldalon ülőkben nincs kialakítva az a reflex, hogy csak akkor szállunk ki, ha a vezető meggyőződött róla, hogy ez lehetséges, hiszen ők ahhoz szoktak, hogy jobbra csak a járda van.
- a kerékpárosok a kerékpársávot olyannyira saját territóriumuknak tekintik, hogy arra sem veszik a fáradságot, hogy figyeljék a parkoló autókban folyó cselekményeket, így nem is nagyon készülnek föl egy-egy rájuk nyíló ajtóra; ellenben száguldoznak, ez is tény!

Titan! Ott van a legnagyobb baj, hogy ezt itt nem álmegoldásnak gondolták - mert olyanból tényleg sok van, és egy részéről ezt azok is tudják, akik csinálták. Itt nem kevés pénzt öltek ebbe bele, és tényleg majdnem teljes kudarc lett belőle.

titan 2010.05.28. 10:19:32

Abszolúte egyetértek.
süti beállítások módosítása