Az első részben a furgon a vontatmányával akkurátusan becsorog a 'Megállni tilos' hatálya alá, majd ki....a vészvillogót és megáll - úgy 3 méterre a lámpától, kereszteződéstől. Utána meg a kishölgy kicsit megkésve döbben rá, hogy rossz sávba sorolt. A legszebb az a viselkedésében, hogy eszébe sem jut jobbra indexelve valahogy visszakeveredni a helyes sávba, vagy legalább oda húzódni. Szépen áll, és úgy gondolja, megvárja, amíg az egyenesen haladók zöldet kapnak. Akkor fog majd meglepődni, hoyg esetleg ledudálják a fejét, amikor bemegy a szabályosan közlekedők elé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr351802311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

albert1 2010.03.05. 19:28:56

Erről az jut eszembe, amikor egy 30x40m-es kereszteződésben egy 190-es olyan képtelenül lassan és szögletesen kanyarodott balra, hogy én másodikként indulva egy pillanat alatt "szőröstül-bőrőstül" megelőztem ott a lámpás kereszt közepén.

Magamat ismerve, a mai napig nem értem, hogy hogy mertem megtenni, de annyira természetes volt, hogy a mellettem ülőnek pl. fel sem tűnt.

Mellesleg réges-régen a forgalmi vizsgámon, a legvéresebb biztossal, pontosan ezt kellett csinálnom, mint a hölgyike, mert a nagykönyv szerinti sárgára megállással kiakasztottuk az indukciós hurkos lámpát, és örökre piros maradt (mert az azt hitte, én még átmentem...) így 8-9 ciklus után egyenesen indultunk el a kanyarodó sávból. :)

gery555 2010.03.05. 19:36:53

Qkac!
Én a zene helyett olyan szívesen elhallgattam volna a Mercid dudaszóját, amíg el nem takarodik onnan...

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.05. 20:56:42

@Audi Achtzig: Fura! Most, hogy így írod, nekem sem nagyon tűnt föl. Rövid duda, aztán rájöttem, hoyg esély nincs a megoldásra. Két gyors mozdulat, és már ott sem voltam. Ahogy írod: annyira egyértelmű, hogy föl sem tűnik.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.05. 20:57:24

@gery555: Volt egy picike ... de lekvertem, mert tudod: elvileg csak vészhelyzetben! Mondjuk, az elég vészes, hogy ilyenek is közlekednek közöttünk :-)

gery555 2010.03.06. 12:12:12

@Qkac: helyette választottad a záróvonalat :)
nem tudom melyikért lehet kevesebbet kapni

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.03.09. 14:07:48

@gery555: Val'szeg a duda kevesebbet ér! De így jártam ... :-)
süti beállítások módosítása