Mostanában egyre több hasonlót lövök. Boldogult egyetemista koromban Olaszországban láttam rengeteg ilyet - itthon akkoriban ez egyáltalán nem volt szokás. Úgy látszik, ahogy fokozódik a globális fölmelegedés, egyre inkább a mediterráneumhoz kezdünk csapódni - ami a közlekedési szabályok betartását illeti. (Egyébiránt nem is olyan nagy baj az - arrafelé legalább tudnak vezetni.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr421762815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tornado86 2010.02.26. 20:43:43

Nem vagyok elragadtatva az olaszok vezetési tudásától, bár hosszasan mérlegelném, hol vezetnek a legjobban. Egyébként tényleg nem olyan súlyos a helyzet ahogy egyesek beállítják, bár ha visszagondolok, volt egy idõ, amikor sok lámpa úgy volt belõve Kolozsváron (más városban nem emlékszem ilyenre), hogy amint az egyik lámpa pirosra váltott, a másik azonnal zöldre.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.26. 20:51:31

Én utoljára közel 31 éve jártam arrafelé - még kissrác voltam, apám vezetett, de máig jól emlékszem: akkor is úgy volt. És igen, nekem is valahol hazai pálya Erdély :-)

Tornado86 2010.02.26. 21:04:39

@Qkac:
A hazai pálya dolgot sejtettem egyébként, leginkább a vezetési stílusod okán: a vér nem válik vízzé.
süti beállítások módosítása