Ma reggeli képek. A térdig érő fagyos hóban egy vékonyka ösvény maradt a gyalogosok számára, ahol a lejtős terep miatt most eléggé balesetveszélyes a közlekedés: a letaposott hó megfagyott, csúszik, mint a fene! Nyilván ezt vette észre a mellékelt fotókon látható gépkocsi vezetője. Észlete továbbá azt is, hogy a mutatványra rajta kívűl ezen a helyen kevesen képesek most, így "amire képes vagyok, azt meg is teszem" alapon, s a további baleseteket megelőzendő inkább kerékközre vette az ösvényt meggátolva ezzel a további kéz- és lábtörések kialakulásának veszélyét - és persze a közlekedést is  úgy egyáltalán!

Köszönjük, hogy vigyázol ránk!

Update:

 
Jeep a járdán nagyobb térképen való megjelenítése

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr341745383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HockeyMonkeyHungaryFan 2010.02.12. 00:17:22

Hú, ennek a sofőrjét láttam már. A 7. kerületi dob utca környékén szokott parkolni a kocsijával, eddig csak szabályosan láttam.

2010.02.14. 20:42:07

na, beregeltem...

Köszi a linket a bloghoz:), nagyon jó!

Az iphone-ról meg nem gondoltam, h ilyen jó a kamerája...

üdv. Zs2

2010.02.15. 12:38:29

@Qkac: köszi!

Amint talpra álltam igyekszem gazdagítani a blogot:)

gery555 2010.02.15. 15:46:21

esetleg az ott még nem parkoló és a gyalogosok sajátították ki maguknak azt az egy nyomvonalat?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.15. 20:44:35

@gery555: Nem, nem! Az ott egy ösvény - igaz, nem járda - járólapokból kirakva, és a másik oldala egy épített lépcsőben végződik korláttal, úgyhogy ... :-(
süti beállítások módosítása