Azt mondják, mostanság örülni kell, ha annyi a dolog, hogy magunkra sincs időnk, úgyhogy tulajdonképpen nekem most boldognak kell(ene) lennem. Egyszerűen képtelen voltam egyenként szerkeszteni, és posztolni a klippeket - állandóan rohanni kell valahova. Az elmúlt pár nap történéseit ezért most ömlesztve adom át nektek - kérlek, nézzétek el nekem!

Tehát:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr941731526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogerthy001 2010.02.05. 22:45:29

Először is én nem tudom miért de mindig a TE hibáidat keresem.És ebben is van pár.1:31nél te is épp úgy kielőzöl a záróvonalon, és a busz is azért megy át, mert1:55nél már záróvonal van.Na akkor a helyedben alaposabban megnézném a dolgokat amik ide felkerülnek.És mondjuk egy buszsofőr azért biztos jobban átlát dolgokat mint te .Na jó csak ennyit akartam, hogy ne hogy mindenki egyet értsen veled mindenben, meg csak úgy szidjunk mindenkit, ezek szerint alaptalanul.

Fogerthy001 2010.02.05. 22:55:11

@Fogerthy001:Ja igen csak még egyszer alaposan megnézve már 1:48nál folyamatos vonal látható, mikor kezded kielőzni azt a buszt,úgyhogy nem tudom hol az a külön sáv, amit írsz de te akkor már tudod hogy miért ott megy.Remélem.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.06. 08:49:57

@Fogerthy001: Szia! Először is üdv a blogomon! (Azt hiszem, még nem kommenteltél itt - ha igen, akkor bocs a feledékenységemért!)
Másodszor: szerintem az természetes, hogy az én hibáimat (is) keresitek, sőt az is belefér, hogy ELSŐSORBAN azokat! Vállalom is, és ahogy már többször írtam, nem tartom magam a KRESZ bajnokának. Az ominózus jeleneten 1:13-nál én is láttam (ott is és utólag is), hogy én is rámegyek a záróvonalra, mégis úgy döntöttem, hogy kirakom. Ennek az oka pedig a helyismeret volt. Ebben a kereszteződésebn sajnos szokás, hogy a blara kanyarodó sávokat használják egyenesen haladásra - megelőzve ezzl a szabályosan sorban állókat, vagy egyszerűen egy ekis előnyszerzésre - abban előznek. Teszik mindezt általában nagy sebességgel, hogy gyorsan túl legyenek rajta, hiszen azért mindenki tudja, hogy ez szabálytalan. És itt van a bibi - én csak áthúztam az orrát a kocsimnak egy kicsit, hogy ne kelljen fölvegyem az előttem a megállóba beálló busz tempóját, ezért léptem át a záróvonalat SZABÁLYTALANUL. Szemből viszont a klasszikus példát tudtam bemutatni, ahol nagy sebességgel előz ki a delikvens a forgalom elől elzárt területen majd a záróvonalon - mindezt azért, hogy átérjen azon a zöldön, ahol amúgy is átért volna, mert csak épp akkor kaptuk, maradt volna még ideje bőven. Az ilyeneknek az eredménye itt cca. havonta, kéthavonta egy frontális a körülményekből adódóan viszonylag nagy sebességgel.
A másodikat nem igazán értem, te viszont nem ismered ezek szerint a helyszínt, úgyhogy egy rövid leírás: ez a Nagykőrösi út azon szakasza, ahol már gyakorlatilag az M5 kivezetőjén vagyunk. A felüljáró, ahonnan érkezem a Határ út felett ível át. Ahonna a busz jön, az gyakorlatilag a Határ úti kereszteződés. Innentől egészen a Budapest határ tábláig az út három sávos, ahol is a szélső BUSZSÁV! (Magunk között szólva nem igazán látom be miért, mert kéthetente látok rajta egy buszt közlekedni. Mindegy is!) A lényeg: van külön buszsáv, ahonnan ez a busz gyakorlatilag kimenekül cca. 40-nel elém ott, ahol a megengedett sebesség már 70 km/h. Az a záróvonal, amit látsz, nekünk szól, akik a felüljáróról érkeznek, hoyg nehogy eszünkbe jusson kisorolni az akkor még tulajdonképpen gyorsító sávnak is használt későbbi buszsávba. Hát ennyi. Többször visszanéztem, de szerintem én ott nem vétek hibát!
Szia! Gyere máskor is! Üdv:
Qkac

Fogerthy001 2010.02.06. 11:23:49

@Qkac: Helló, elolvastam írásod és persze a másodikban nem hibáztál semmit, csak rosszul fejeztem ki magam, és a buszra koncentráltam, vajon miért vált sávot.Az elsőt meg én is így csináltam volna:)Nem lassítottam volna le én sem.Egyébként jó ötletnek tartom ezt a blogot, mert tényleg elég szörnyű ahogy parkolnak és közlekednek egyesek. Várom a videókat,(és nem csak azért hogy te milyen hibákat vétesz:))bár az lenne a jó ha nem lenne szükség erre a blogra, és mindenki tisztában lenne vele mi a szabályos. Közlekedj biztonsággal,még biztosan írok majd.
Üdvözlettel:Fogerthy001

dani5555 2010.02.08. 10:40:56

@Qkac: A második esettel kapcsolatban. Véleményem szerint buszsávban csak menetrend szerinti busz közlekedhet, ez a túristabusz, gondolom, nem az volt.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.08. 10:56:59

@dani5555: Szia! Lehet, hogy igazad van ... akkor viszont újabb logikátlanság a KRESZ-ben.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.08. 11:01:03

@dani5555: Igazad volt! KRESZ 36.§(8) Köszi!

DonnaNyányó 2010.02.10. 08:47:27

Üdv Qkac, te száguldozó :D

Lesznek új videók mostanában?

Üdv, DFT

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.02.10. 12:44:39

@Deluxe the ForumTroll: Szia! Rajta vagyok, de mindenki olyan rettentően szabályos mostanság, hogy alig találok valamit. :-D

gyeregyereállj 2010.02.13. 10:38:05

@dani5555:
jaja, igy van a kresz-ben, bár ugye a mostani módosítással már akár segédmotorral is ráhajthatsz.
süti beállítások módosítása