..., mert föl kellett újíttatnom a fűtőmotort a kocsiban. Az utóbbi hideg napokban olyan mesésen működött: hol volt, hol nem volt! Remélem jó lesz, és a jövőben nem kell belül használnom az ablakkaparót, mint tettem azt mostanság nem egyszer reggelente. Hétfőtől újra van kocsim, úgyhogy lesznek videók is.
Jó hétvégét, szép napokat addig is.

4 komment

Címkék: nem napló

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr911692797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

George Jung 2010.01.22. 19:44:06

Együttérzésem!
Velem idén történt ilyen először, és bizony egy egyszeri befagyás után is napokig szenvedtem.
Neked mi a módszered?
Nekem a következő vált be (persze, csak ha érdekel): minden megérkezés után percekig hűtöttem az autó belső terét, így nem volt pára, nem volt minek odafagynia.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.01.22. 20:52:43

@George Jung: Szia! Nem volt türelmem kitalálni a módszert, amint lehetett, vittem a szervizbe, mert a gutaütés kerülgetett tőle. Főleg a rapszódikussága miatt. Ment volna el egyszer s mindenkorra, akkor harmadnapra már szervizben van, de így ...? Már épp rászántam magam, hogy egy napra kivonom magam a forgalomból, amikor újra elindult, és két három napig hibátlanul ment ... aztán megint nem, aztán igen, aztán megint nem ... tiszta Monty Python!
A módszeredhez: csak kinyitottad az ajtót, vagy a klímát is bekapcsoltad -5 fokban? :-D Egyébként elég logikus megoldás ... biztos ezért nem jutott az eszembe! :-)

DonnaNyányó 2010.01.23. 19:14:24

Van gond avval a mercivel bőven :)

Végén megérjük, hogy kettéfűrészelt, lóvontatású Daciaval készülnek a videók? :D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.01.23. 22:12:25

@Deluxe the ForumTroll: Szia! Rég hallottam felőled. BUÉK!
Most minden összejött. Val'szeg az elmúlt 8 év gondmentességét igyekszik kompenzálni. Remélem, ha ezen túl vagyok, egy ideig megint nem lesz vele különösebb gondom.
A jövőképed kicsit borúlátó és irreális is: Budapesten csak külön engedéllyel lehet lovat tartani - ahol én lakom, ott meg még úgy sem! Daciam már volt, és amikor a kollegám összetörte, majdnem úgy is nézett ki, mint amit kettéfűrészeltek - úgyhogy ezen pedig már túl vagyok. Nem örülnék neki, ha most kellene váltanom. Nagy érvágás lenne a jelen helyzetben. Adtam még a nagyságos asszonynak (a Mercedes női név) 3 évet. Addig ki kell húzza. Aztán gondolom levédetem, felbakolom, és félre teszem jó állapotú veterán-várományosnak, mert eladni már nem sok értelme lesz. :-)
süti beállítások módosítása