Nyilván mindenki előtt - aki ismeri ezt a kereszteződést - ismert már az alábbi jelenetsor. A címben hivatkozott 100 autó eddigre már mind mögöttünk van:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr851684311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

George Jung 2010.01.21. 19:51:22

A másodikkal semmi bajom.
Az első feltart, tolakszik, lassít.
A másodikra ezek nem érvényesek, az én felfogásomban csak szemfüles.
Szerinted miért nem?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.01.22. 09:28:32

@George Jung: Szia! Üdv a blogomon!
Hát... én azért nem szeretem. De lehet, hogy bennem van a hiba? :-) A szabályok rá is érvényesek, és azért ez távolról sem szabályos ...

HockeyMonkeyHungaryFan 2010.01.22. 11:12:32

@Qkac: Nem kukacoskodni akarok, de mivel a legbelsőben volt lehet tényleg balra akart kanyarodni, aztán utolsó pillanatban meggodnolta magát, mert ha szándékosan így akart volna közlekedni akkor nem valószínű, hogy a belsőből lenne pofája két sávon át át tolakodnia magát! Bár vannak olyan pofátlan emberek...:D
Vagy lehet hogy csak nem tudta hogy az a két sáv kanyarodik, mondjuk akkor meg fasz, miért nem néz táblákat...
Amúgy tök jó a blog, már lesem 2 hónapja, de csak most regeltem, hogy kommentelhessek!

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2010.01.22. 14:43:59

@HockeyMonkeyHungaryFan: Az én olvasatom a szitura, az onnan ered, ahogy én is döntöttem akkor. Amikor megláttam azt a baromi hosszú sort, úgy döntöttem, hogy bár anna lenne egyszerűbb az útvonalam, inkább elindulok a Petőfi híd felé, majd a Lónyay u.- Mátyás u. - Köztelek u. útvonalon visszakavarodok az Üllőire, vagy a felső rakparton húzok be a belváros felé ... majd eldöntöm még útközben. Mindketten láttuk a taxist, nekem kamerám volt, neki meg magas lett a vérnyomása és felszaladt a dafke-faktor is az agyában. Döntött, lépett. Abban én is biztos vagyok, hogy eredetileg nem így tervezte - legalább is nagyon remélem!
Egyébként meg mégis hol lehetne jobban "kukacoskodni", mint itt, Qkac blogján? Tedd csak bátran! Azért van. Csak így tovább! Üdv:
Qkac
süti beállítások módosítása