Mindkét helyszín és helyzet ismerős. Ami a felvételekben talán újdonság, az mindkét esetben a tettenérhető szándékosság.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr401585956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sevcsik 2009.12.11. 02:33:58

te nagyon szereted ezt a keresztezodest :)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.11. 14:06:12

@sevi (Sevcsik): Mit csináljak?! Sűrűn van arra dolgom. Pedig kerülném, ha tehetném ... :-D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.11. 17:45:53

@JimK1rk: Hali! Apple licenced. Az új IMovie frissítéssel jött. Shetland.caf file és 2:11 a teljes időtartama. Mást nem tudok róla - csak úgy találtam a gépen. Tudod kezelni a caf formátumot?

gmower (törölt) 2009.12.11. 21:49:43

Hát nem látod, hogy nem fért be arra a "kis" helyre? Az még egy nyergesnek is alig lett volna elég :D

Egyébként egyre jobbak a posztok, én amondó vagyok, hogy inkább kevesebb legyen, egyértelműen szándékos tapló vagy veszélyes manőveres videókkal, és egyéb érdekességekkel (mint béna forgalomszervezés, tipikus helyi sajátosságok, érdekes autók). Bár az utóbbi héten már kevés volt, szerintem napi 1-2 lenne az ideál, de ez persze csak az én véleményem :D

JimK1rk 2009.12.12. 14:20:32

@Qkac: Kuld at legyszi az emailemre, majd keresek valamit ami lejatsza!

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.12. 15:14:36

@JimK1rk: Megpróbáltam ... bár a blog.hu nem nagyon támogatja az e-mail címed megismerését, ha te nem akarod :-)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.12. 15:34:12

@gmower: Szia! Tudod, hogy ennek objektív akadályai vannak.
Egyrészt: Nem vagyok taxis, vagy fuvarozó, hogy eléggé változatos útvonalat járjak be eléggé hosszú ideig naponta ahhoz, hogy összegyűlhessen a megfelelő minőségű anyag. Azalatt a napi cca. egy óra alatt, amit autóban töltök - azt kell mondanom, szerencsére - nem mindig történik érdemleges dolog, ami tényleg kikerülhetne ide.
Másrészt: Az év végi hajrában végre lett olyan munkánk, amiért érdemes volt az embernek nagyon odatennie magát, ezért az elmúlt hetek nem a blogolási szenvedélyem kielégítéséről szóltak. (Ezért utólag is elnézést kérek tőletek. Rendszeres napi négy óra alvás mellett kicsit lanyhább a kedvem posztokat írni ...)
Harmadrészt: Eltört ugye a konzol is. pótolni kellett.
Negyedrészt: Egy napot szervizben volt a jószág, mert a 11. 15 ezres "kötelezője" vált esedékessé ;-)
Ötödrészt: Január első napjaiban teljes egy hétre kiesik, mert a lakatos is kezelésbe veszi - sajnos.
...
És még sorolhatnám, de nem akarok magyarázkodni. Az tény, hogy az elmúlt hetek engem is abba az irányba vittek el, hoyg kevesebb, de minőségibb anyag kerüljön fel a blogra. A mennyiséget viszont így nem nagyon tudom garantálni. Általános bakikból simán összejön a napi 4-5, vagy még több esemény, de vaskos marhaság - szerencsére - nem akad ennyi a közelemben. Talán ezért is élek még ... :-)

gmower (törölt) 2009.12.12. 19:41:48

@Qkac: Okés, tökéletesen megértem. És ha más is küldene videót (pl. én :D), kiraknád?

gmower (törölt) 2009.12.12. 19:59:27

Jé, csak most nézem milyen kevés km van az autódban, csak nem neppertől vetted? :D:D:D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.13. 09:02:32

@gmower: Hát nem:-) Én vagyok a második tulajdonosa. 27 eKm-rel vettem át ezelőtt ide 's tova 7 évvel. Az előző tulaj egy kamionos volt, aki csak hétvégén használta.
(Ha mond valamit az állapotról a körülmény: nos az előző tulajnál a robogója lába alatt egy 30x30 cm-es kis szőnyeget rendszeresített, hogy a garázs padlóját ne karcolja meg a fém láb, és egyszer, amikor visszavittem hozzá a kocsit szervizre - merthogy autószerelő is - a lánya a feleség golfjába a fehér üléshuzatot a garázspadlón szabta. Na...?) Hát ilyen volt az előző tulaj. A kocsi három évesen, 27 eKm-rel szalon álapotban volt.
A többi az én saram. És nem fogom visszatekertetni, amikor majd el akarom adni. Igazság szerint attól tartok, hogy nem is fogom eladni, mert sosem ér annyit a piacon, mint amennyit valóságban. Lehet, hogy megtartom a kiscsajoknak első kocsinak. Már csak 14 évet kell kihúzzon :-D Addigra feltehetjük az OT-s rendszámot is rá. :-)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.13. 16:13:24

@gmower: Bocs'! Ezt nem vettem észre.
A válasz: hát persze, hogy kiraknám, sőt jobb megoldás is van rá, ha komolyan érdekel.
süti beállítások módosítása