... végignézetni veletek ezt a cca. 5 percet, ezért jó szívvel nem is ajánlom senkinek. Mindennapos jelenet a Műegyetem rakpart Alsó rakpartra vezető lehajtójának kettős, lámpás csomópontjában a dugóban. Az összes ilyenkor "elvárható" szabálytalanság elkövetődik:

  1. pirosba behajtás,
  2. kereszteződésbe beragadás,
  3. záróvonal átlépése,
  4. forgalommal szemben haladás,
  5. és persze a az utolsó utáni pillanatban a sor elejére pofátlankodás.

Akit mazochista hajlammal áldott meg az Ég, annak itt van:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr221550765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.12.01. 15:48:51

A "szöveg minta" felirat a végén ütősre sikerült :D:D:D

Ez egy elég szerencsétlen kereszteződés, de talán a lámpaciklusok újragondolásával azért lehetne javítani rajta.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.01. 19:55:30

@gmower: Mondjuk ez azt igazolja, hogy én sem vagyok egy önsanyargatós típus. Le sem tagadhatom, hogy én sem néztem végig! :-)
Te viszont gyanús vagy nekem ...

dzsozy88 2009.12.03. 16:43:55

Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy minek ennyire beleállni az előtted levő seggébe a pirosnál? Ha véletlenül neked gurul, akkor meg ő lesz a rossz...
Ha rosszul ítéltem meg a távolságokat, akkor elnézést.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.04. 11:13:02

@dzsozy88: Szia! Üdv a blogomon!
Ha olvasgattad a bejegyzéseket, láthatod, hogy jól tűröm a kritikát, úgyhogy semmi gond. A válasz többféle lesz:
Egyrészt szerintem rosszul érzékeled a távolságokat. Ennek az az egyik oka hogy a Mercinek eleve magasabb az orra, mint a legtöbb autónak, ezért mindig közelebbinek tűnik a távolság, mint a valóságban. (Ez a kezdetekben a parkolásnál nem kevés gondot okozott egyébként ... aztán idővel megszokja az ember.) A másik ok, ami az előzőre még rá is tesz egy lapáttal, hogy a kamera nézőpontja jóval alacsonyabban van, mint a vezető szemmagassága, ezért ha az abból megszokott képet várod, akor valóban úgy érezheted, hogy nagyon közel állok. Van aztán egy olyan aspektusa is a dolognak, amit a videon bemutatott speciális helyzet magyaráz: még így is van egy-két sült....t, aki az első lukba bedugja az orrát, hogy nyerjen 5 métert. Hát ne rajtam tegye!
Ha emelkedőn állunk, persze hátrébb állok - ez saját jól felfogott érdekem is.
Több mint 20 éve vezetek, ebből még soha nem volt gondom, koccanásom, még csak konfliktusom sem.
Egy szó, mint száz: jó az a távolság.
Szívesen látlak máskor is!
Üdv:
Qkac

sevcsik 2009.12.04. 15:45:23

a szoveg minta tenyleg hatasos volt! amugy az egyetem kornyeken nagyon szep parkolasi megoldasokat is lehet talalni.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.12.04. 21:11:28

@sevi (Sevcsik): Úgy biz'a. Csütörtöki legszebb azon a felhajtón, ami az alsó rakpartról visszahoz északi irányban haladva a Műegyetem rakpartra - a normál, déli irányú felhajtó 'inaktív párján sikerült egy Astra-nak parkolni orral lefelé. Pont akkor indult el, amikor odaértem: nem keveset szerencsétlenkedett az alsó rakparton, mire kikavarodott a forgalommal szembeni szituációk sorából. (Arról nem is beszélve, hogy így bejutnia is képtelenség volt legalább két-három komolyabb szabálysértés elkövetése nélkül.
Szóval az egyetem környéke valóban egyfajta tanpálya, a parkolási anomáliák egyik 'állatorvosi lova'.

gmower (törölt) 2009.12.07. 13:54:16

@Qkac: :D Természetesen ezt én sem néztem végig, folyamatosan pörgetgettem, csak pont elkaptam a végén a feliratot :D
süti beállítások módosítása