Íme az első: 'Megállni tilos' + buszsáv = rakodás:

 

És a második: utolsónak jön be, tudva, hogy beragad. S lőn! Ettől bepipul, tolat egy kicsit, majd balról kerülve a szigetet pár 10 métert a forgalommal szemben megy tovább az útjára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr621529972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.11.18. 16:04:23

Először azt akartam írni, hogy mekkora pöcs, aztán megnéztem még párszor, és a következőt vettem észre: a videón végig zöld a második lámpa, és a sor meg sem mozdul, holott később senki sincs a Műegyetem rakparton. 0:59-nél egy kicsit látszik az ok, ott épp el lehet kapni az egyik belső sávból jobbra kanyarodót. Lehet, hogy ő látta a helyzetet, és megunta :) Igazából persze a behajtás se kellett volna, és 10 másodperc után sem illik megunni a várakozást, majd szabálytalankodni... Ha mondjuk 5 perce ott állt volna, akkor megérteném :)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.18. 18:15:26

@gmower: Igazából nekem is az tűnt föl, hogy milyen hamar únt rá a dologra! Persze lehet, hogy "csak érzi a forgalom ritmusát ...". Amúgy sajnos ez itt mindennapos lett. Előrenyomulni a belsőben, majd az utolsó fizikailag lehetséges, de már bőven szabálytalan ponton elindulni lefelé az alsórakpartra. No most, ha ott valaki már percek óta vár a sorára, és mellé kissé morózusabb természetű, akkor dafke nem engedi be a delikvenst - amúgy teljesen érthető módon -, és már kész is az itt látott szitu. A nyomakodó kint reked a külsőben, így lebénul az egész hóbelevanc. Nincs mit tenni ellene - kellene oda egy szerv, és kész. Rögtön megoldódna a helyzet. (Klasszikus példa erre, hogy az Üllői út - Könyves Kálmán körút kereszteződésében a felüljáró alatt a Lágymányosi híd felé fordulók rendszeresen bennragadnak a kerszteződésbe. Egyszer - sajnos csak egyszer - láttam ott két rendőrt egy tripoddal, rajta egy kamerával, amit a forrópontra irányítottak. Lehet hogy nem is fotóztak, de úgy lehetett haladni, mint a parancsolat ... :-) )

gmower (törölt) 2009.11.18. 19:56:46

@Qkac: Hát a rendőri jelenlét csodákra képes, mégha nem is jár büntetéssel. Ma egyébként meglepően aktívak voltak: a Váci úton épp mellettem haladt, amikor kiszedett egy delikvenst a forgalomból (mondjuk azt nem tudom mit csinált, én a belsőben voltam, rendőr a középsőben, és a külsőből érkezett a fószer, lehet, hogy csak nem indexszelt, de szerintem valami komolyab lehetett, mert egy dudaszó után gyulladtak ki a kék fények), majd a Váci út Nagykörút csomopontnál is épp igazoltattak egy autóst. Ennyit akciót egy hónap alatt szoktam látni a városon belül :)

A témára visszatérve: a nyomakodó nyilván paraszt (én amúgy elég jól tolerálom a szabálysértéseket egészen addig, amíg teljesen biztonságos, és nem akadályoz senki mást), de azt sem értem, aki mögé beragad. A nyomakodó mivel sávot akar váltani valószínűleg teljesen a sáv jobb szélén áll, így a mögötte lévő simán kikerülhetné jobb esetben még sávon belül (itt asszem' erre nincs hely), vagy minimálisan átlépve a záróvonalat (tudom, hogy az van, mert épp itt voltam szemtanúja úgy másfél éve egy balesetnek), főleg, ha senki nem jön szembe. Sok szereplős játék ez, és sajna sok a gyenge láncszem :D
süti beállítások módosítása