Qkac 2009.11.16. 07:42

Ez mekkora egy dög

Nem vagyok BMW rajongó, ezért emlékeim szerint BMW szalonban sem voltam még soha. Csak úgy az úton, meg lehet, hogy látom, és azt mondom, hogy egy nagy 'bömös' és kész. De most a parkolóban a köelében álltam meg egy ilyennek, így volt lehetőségem rácsodálkozni: EZ MEKKORA EGY DÖG?! A fotón le sem jön rendesen, micsoda hatalmas járgány. Szépnek szép, azt meg kell hagyni! Íme a 750-es:

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr531528147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.11.18. 15:34:33

Szép, szép, de sajnos Magyarországon olyan sztereotípiák járulnak hozzá (valljuk be, nem teljesen alaptalanul), ami miatt soha nem vennék. Én egyébként így vagyok a Mercikkel is. Franciám van, így legfeljebb csak sajnálnak azok, akik a sztereotípiákat éltetik :D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.18. 18:06:39

@gmower: :-)Merci és sztereotípiák:
Még - nekem - új volt a kocsi (amúgy akkor múlt három éves), szépen le volt mosva, csillogott-villogot, mint a Salamon ...e. A Roosevelt térről mentem a József Attila utca felé. Amikor elhagyod a teret, van egy zebra a sarkon, majd utána két sávra oszlik az út. Átmentem a zebrán, beálltam a belsőbe - előttem a következő autóig maradt tán 15 cm -, de az eynimnek még csak a feneke sem lógott át a külső sávba. Mögöttem a sávban maradt úgy fél autónyi hely, ahova egy furgonos úgy vélte, még befér. Feneke a külsőben + a zebrán. Szemből, a József Attila utcából jött egy szirénázó mentő, aki be akart fordulni a Vörösmarty tér felé úgy, hogy a járdaszigeten és a zebrán keresztül jön balra - de ott állt a furgon, a túl oldalon meg a terelőnyíl oszlopa, ergó a mentős nem fért el. Ott állt, szirénázott, a furgonos meg b@szott rá. A mentő mögött kisebb sor, úgyhogy én a szembesávba nem mehettem, a külsőben tömött sor, úgyhogy igazán senki nem tudott mozdulni. Egy viszont tény. Ha a furgon nem jön rá a zebrára, a mentő elfér. Úgy 5-10 sec múlva letekeri a mentős az ablakot, kikapcsolja a szirénát és kikiabál ... NEKEM! "Nem kéne olyan nyugodtan ülni abban a szép fekete autóban, hanem odébb kéne menni!"
süti beállítások módosítása