Qkac 2009.11.04. 09:46

Reggeli egyveleg

  1. Kezdődik azzal a jóemberrel, aki zebrán, záróvonalon, Előzni tilos hatálya alatt előz - ráadásul velem szemben! :-)
  2. Utána jön egy piroson átrongyoló teherautó,
  3. majd egy erősen gyaníthatóan pirosban érkező Corsa, aki utána is megy, mint a meszes. Az 5-ös felhajtóján a sávokat nem tudja tartani, mert kisodródna a kis virsli gumijain. Egy ideig próbálom követni, de nem ér annyit az egész ... pillanatok alatt eltűnik a szemem elől. S mindezt miért? ... Hogy az Ecseri úti lámpánál ott áljon előttem. Nem készítettem videot a továbbiakról, mert nem annyira látványos, de az a stílusa a Lágymányosi híd budai lehajtójáig (ahol lekanyarodott) megfigyelhető volt: Eltűzött, mint a csík, aztán az első lámpánál, vagy neccesebb helynél szépen utolértem. Általában amikor leváltam róla, legalább 90-nel ment. Jó, hogy az útvonal legnagyobb részén 70 a megengedett, de azért mégis ...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr971497792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonnaNyányó 2009.11.04. 10:02:55

Áá, van új poszt :D

A Corsás igen röhejes, megkérdeztem volna a pirosnál, hogy hova nyomtad neki, te barom :D

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.04. 11:02:05

@Deluxe the ForumTroll: De én nem vagyok ilyen kíváncsi ... :-)

George Jung 2009.11.06. 18:26:13

Helló!
Nagyon tetszik a blog, nemrég találtam rá.
Az ötös felhajtóján én is pont így megyek, mindig 70-nel. Íven autózik a Corsás, nekem ezzel semmi bajom.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.06. 19:07:11

@George Jung: Szia! Üdv a blogomon!
Nekem sincs vele semmi bajom, csak mindig mosolygok a végeredményen a következő lámpák egyikénél.
Nem sok az a hetven - nem a negyvenes tábla miatt - egyébként tudsz róla? ;-D -, hanem fizikailag? Száraz úton teljesen O.K., de esőben emlékeim szerint nekem már kellett ott korrigálnom egy kövérebb gáz után.

George Jung 2009.11.08. 13:20:34

@Qkac:
Megkövetlek (és nagyon utálom érte magam, hogy ezzel beálltam a sorba): fogggalmam nem volt, hogy ott negyvenes tábla van. (Legközelebb azért leellenőrizlek. :-) )
Én azon voltam, hogy minél előbb hetvenen legyek.
Teljesen természetes, hülye nem vagyok: esőben más a helyzet.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.08. 15:43:37

@George Jung: Szia! Köszönöm. Nem is kell arra járnod. A videon 0:45-nél kivételesen élesen látszik. :-)
süti beállítások módosítása