Alig volt más tegnap este, mint gyorshajtás:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr911497777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonnaNyányó 2009.11.04. 14:39:34

Nem értem ezeket...

Komolyan, hülyén érzem magam lassan gyalogosan is, autóval is. Mert betartom a szabályokat, nem megyek át piroson gyalogosként sem, autóval se hajtok gyorsan. Inkább a védekezőbb-körültekintőbb típus vagyok. Autópályán 125-tel megyek a külső sávban, és mindenki tol le, előz vadállat módon. Nem félnek a trafitól stb?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.04. 15:00:46

@Deluxe the ForumTroll: Szia!
Ha rám hallgatsz, megadod nekik még azt a +5 km/h-t és utána nagyívben teszel a fejükre. A trafitól nem félnek, mert akinek ma (gyors)autózni van pénze, annak a büntetésre is futja, és amióta az objektív felelősség szabályai vannak érvényben, a pontjai sem múlnak rajta - kifizeti, "oszt' jónapot!" (Hogy egy klasszikus szavait idézzem.)
És nem is kell magunkat hülyének érezni ettől. Tudni kell róluk és számolni velük - nagyjából ennyi a mi teendőnk az ügyben. A többi már a hatóságok dolga (lenne). Amióta gyerekeim vannak, teljesen másképp vezetek, és másképp nézek az ilyenekre is. Én igyekszem nem ilyen hibákat elkövetni, szeretteimet meg felkészíteni arra, hogy ezzel inkább "én vagyok a küllönc".
Azon viszont már elgondolkoztam, hogy mennyibe fájna beruházni egy magán-trafiba az utcánkban, ahol 30-as korlátozás van fekvőrendőrökkel, mégis rendszeres a reggeli csúcsban nálunk főutat kerülő, illetve az éjszaka motorral, autóval száguldozó barom. 50-70 körül mennek egy alig 5 m széles aszfaltcsíkon családi házak között. (Itt általános esetben normál tempónál is lassítunk, sőt szinte padkázunk, ha jönnek szembe ... )
Szóval szerinted mennyi idő alatt térülne meg a sokmilliós beruházásom, ha a bevétel 30%-a (adómentesen, hiszen ez tulajdonképpen egy adó jellegű bevétel, amit rám engedméynez az állam) engem, 70 az Állam bácsit illetné?

DonnaNyányó 2009.11.04. 15:09:00

Teszek én nagyívben a fejükre, mert a pályán a tükörben látom, hogy nem 130-cal ér utol öt perc alatt, hanem legalább 140-nel...

Hamar megtérülne, de egyén és állam között ilyen együttműködés elképzelhetetlen, ráadásul te lennél a világ spionja, hogy "feljelentgetsz" stb

A fejekben kellene itt rendet rakni, nagyon gyorsan. Addig meg marad az, hogy mások helyett is te figyelsz :S

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.04. 15:29:35

@Deluxe the ForumTroll: Nem jelentenék én fel senkit, csak finanszíroznám a telepítést - történetesen a házam elé -, aztán küldené a fotókat automatikusan, mint ahogy máshol most is történik. Ahogy a sok barmot elnézem, lehet, még akkor is megérné, ha egy forint bevételem nincs belőle, viszont előttünk betartják a 30-at! :-) Amit az együttműködésről írsz, nyilván igaz, csak próbálkoztam, mintha normalisztánban élnénk.
süti beállítások módosítása