A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr691495260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cartmanland 2009.11.06. 14:17:35

0:13-nál a tipikus "még átcsorgunk a sárgán" megoldást választottad. Mindenki >hibázik<, nem igaz? ;)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.06. 19:02:01

@cartmanland: Jajj, ne mááár! Meg a vicc nem is úgy van, hanem úgy, hogy "Na, ezen a sárgán még átmegyek! ...- mondta a taxis, amikor elé lépett a kínai." (Fujj, én mocskos rasszista!)
Egyébként meg szegény édesanyám egy hétig csuklott volna, ha megállok... Még ketten átjöttek mögöttem! :-)
Szerintem ez - főleg Budapesten - még bőven belefér. Csináltam én már rondábbat is, és még dokumentáltam is. No az narancssárga volt! (Nézd meg az "önkritikákat", meg ha még keresgélsz a videók között, van olyan is, ahol rendesem rám húzzák a vizes lepedőt!)
süti beállítások módosítása