Qkac 2009.10.26. 13:40

Szolgáltatás

Nos, nem tudom, láttatok-e már ilyet? Velem először fordult elő, hogy az elektronikus jelzőt villogni látom. Kelően felkeltette a figyelmemet az információra:

Figyelem! Élő állat a sztrádán!

És valóban - bár a videón sajnos nem tudom megmutatni - pár másodperc múlva már láttuk is a jól megtermett kutyát a nullás jobb oldalán, a védőkerítésen belül, de hál' Istennek, nem az úton szaladgálni.

 

Ritkán érzem azt, hogy az a rengeteg pénz, amit ilyen-olyan jogcímen kifizetünk azért, hogy autózhassunk, a megfelelő helyre jut, de ez most az a pillanat volt. Nagyon Európában éreztem magam egy pillanatra! (És nem volt kétségem affelől, hogy már úton voltak az állatot befogni hivatott szakemberek is!) Megérdemli a "plusszost"!

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr361476139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.10.26. 14:11:15

Wow, na ilyet még én sem láttam! Elvetélt próbálkozásokat már igen, főleg az M3-ason volt, hogy kiírták, "Ködveszély!" vagy valami hasonló, de nem ám a köd előtt, nem, hanem akkor, amikor már a kijelzőt is alig láttam :D Állatot már láttam többször is, leginkább rókát, de azok is csak a leálló melletti füves részen kóvályogtak. Ha már állat, és autópálya: valaki magyarázza már el nekem, hogy milyen alapon lehet vadveszélyt jelző táblát kirakni Magyarországon autópályára? Konkérat az M7-esről van szó, ahol szinte végig látni ezeket a táblákat, de könyörgöm, egy autópályán ne kelljen már vadveszélyre számítanom, hiszen azért van ott a kerítés sok-sok pénzért! Aztán persze, ha elütök egy szarvast 130-al, ha mákom van és túlélem, még a biztosító sem fizet, mert hát kint volt a tábla... Nonszensz.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.26. 14:38:50

@gmower: Ezt még nem figyeltem meg, de ha legközelebb arra járok, megnézem. Az M7 mellett végig van már kerítés, egyébként?
Ja, hogy válaszoljak is: Lehet, úgy gondolták, hogy amikor kihízták a kerítést, benntrekedt pár állat a drótok között. Azóta meg csak szaporodnak, úgyhogy mindig van utánpótlás! :-D

gery555 2009.10.26. 18:46:20

én már ütöttem kutyát autópályán - nem kellemes dolog (Debrecen (nagyon) közelében Budapest felé haladva az M35-ösön).
Kihívtuk a rendőrséget (kijött a közútkezelő is), és azt mondták, hogy csak a casco-val lehet megfizettetni a kárt (lökhárító, kerékdob - és mint később kiderült a szervizen a két hátsó rúgó is kitört az erős fékezés hatására...), az autópálya sem fizet, mivel egy felhajtón jött fel a kutya....
(ABS nélküli autóval nem kellemes satu féket nyomni, mert úgy megcéloztam a sávelválasztó kordont, hogy azt hittem ottmaradok, csak szerencsém volt, mert elengedtem időben a féket és visszaálltam egyenesbe, plusz szerencse, hogy nem volt más autó a közelemben sem)

UI.: a videón hol látható a kutya, mert én nem látom?

gery555 2009.10.26. 18:47:02

@gery555:
ja látom:
"bár a videón sajnos nem tudom megmutatni"

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.26. 21:17:52

@gery555: Én eddig csak macskát találtam. Az túl nagy kárt nem csinált, csak a lelkem volt oda jó pár napig, pedig egyáltalán nem tehettem róla. A Hungária krt.-on, a legnagyobb csúcsban, viszonylag tömött három sávon akart a szerencsétlen hülye átkelni. Én a középsőben autóztam - addig jutott el szegény. :-/

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.26. 21:20:00

@gery555: Egyébként azt hittem, látszani fog a kutya is, de úgy tűnik, túl sok reményt fűzök a videókhoz. Élőben teljesen tisztán látszott, nem is tűnt veszélyesnek, mert közvetlenül a kerítés mellett volt, tehát még az árok is elválasztott minket egymástól. Viszont jól megtermett németjuhász keverék volt, úgy 35 kilósra becsültem. Azért az nagyot ütne, azt hiszem.
süti beállítások módosítása