... ez így nem teljesen igaz, mert pl. egy teherautó elég rodeósra veszi a figurát az elején. Mindent összevetve talán nem voltam nagyon bunkó, tényleg sürgősen haza kellett érnem, mégis csak egyszer dudáltam rá valakire az egész úton. Ő - fekete Suzukis - komolyan 30-cal poroszkált, miközben előtte tök' üres volt a sáv. Szemlátomást eltévedt, de akkor meg húzódjon le az első adódó alkalommal, és vegyen elő egy térképet. De hogy ott tájol az úton a délutáni csúcsban ... ?! No, mindegy!

Ja! És az is - ismételten - beigazolódott, hogy a jobb szélső halad a legjobban a csúcsban, mert minden kedves közlekedőtársam azt hiszi, attól megy gyorsabban, ha beljebb húzódik. Lelke rajta! Vagy ez a tömegvonzás? Vagy csordaszellem? Nekem ugyan mindegy, amíg a külső üresen marad ...

Megj.: hosszabb lélegzetű klipp, majdnem 10 perc. Csak akkor nézd végig, ha sok az időd, mert annyira nem mozgalmas, csak nem láttam értelmét vágni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr201441255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.10.16. 13:10:11

Bárcsak ilyen lenne egy dugó! :D Én ilyen jó körülményekkel ritkán találkozom ezen az útvonalon...

2:13-nál miért van vágás? Csak nem azért, mert az ott lévő kis buszsávos részen keresztülcsapattál? :D Egyébként ezen a szakszon szerintem pont ezért üres a külső, mert azt hiszik, hogy végig buszsáv, na meg több km múlva (videón 3:33) jobbraforduló sáv lesz, amire jó előre fel szoktak készülni. De ezzel semmi gond, mert így az értelmesebbeknek marad üres sáv. :) Egyébként szerintem semmi gond nincs azzal, ahogy mentél, én is így szoktam kb., a sávváltás nem bűn (indexxel termmészetesen).

A kukásautós is jól nyomja a Soroksárin :D

Wáááá, 6:54-nél 27 fokot mutat a hőmérő! Utálom a hideget! :)

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.16. 20:44:07

Bakker, most lebuktam! :-D
Egyébként nem is! Ez csak a fene nagy őszinteségem. Az igazság az, hogy nem tudtam dokumentálni azt a 20 métert, mert - figyelj! egy apple-fun beszél: a fene intelligens telefonom tudta, hogy ott én leszek a sáros, és ezért inkább gyorsan egy hívást fogadott! (Ilyenkor megszakad a videó - mégsem kamerával dolgozom, csak egy telefonnal, akármilyen szuper is egyébként.) Legalább érzékelhető, miért siettem: a párom hívott; akkor kellett volna otthon lennem már 10 perce :-(
Egyébként jár ott egyáltalán busz? Komolyan mondom, én még nem nagyon láttam, pedig naponta járok arra! (Ez nagyon ciki kérdés, mi?)
Néhány teherautó szépen odateszi magát. Csak azért mindennek van határa: urvezeto.blog.hu/2009/10/16/pirkadatban
27° - Hát igen! Régen volt. (Hogy Te miket veszel észre!? :-O)
---
OFF:
Komolyan kérdezem: az "indexxel" helyett nem "indexszel"-t kell írni? Nekm ilyesmi rémlik bár lehet, hogy nincs igazam.

gmower (törölt) 2009.10.17. 21:26:57

A viszonylag éles jobbkanyar után nyílik először buszsáv, ami a Kosztolányi előtt ér véget. Ezen a szakaszon még csuklós buszok is járnak, ezekről nem tudom merre mennek tovább, de biztosan nem egyenesen. Aztán a Kosztolányi után a sávelhúzáskor nyílik újra egy sáv, de ez az emlékeim szerint nem az elejétől buszsáv, hanem ötletszerűen egyszercsak az lesz, de a Fehérvári út utántól már megint nem az (egyébként kicsit elbizonytalanodtam, hogy még mindig így van-e, de nyáron tuti volt ott BUSZ felfestés). Itt jár a 12-es, de más nem, ha jól rémlik (helyközi nem számít ebből a szempontból).

OFF:

Elnézést kérek mindenkitől, az észrevétel jogos! A kiejtéshez igazodik a toldalék...

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.19. 08:17:44

@gmower: A sávokra jól emlékszel. A koszti és a Fehérvári között a sáv nem buszsáv az utolsó 10 métertől eltekinve. Összesen egyetlen felfestés van - emlékeim szerint még tábla sem jelzi -, majd amikor átérsz a kereszteződésen, újra szabad a pálya.

gmower (törölt) 2009.10.19. 10:36:59

@Qkac: Tegnap jártam arra, ezúttal körül is néztem, hogy mi is a pontos szituáció: Tábla nem jelez buszsávot, viszont 3 felirat van a Fehérvári előtti 20-30 méteren. Úgyhogy tegnap én is buszsávoztam egy kicsikét, megyek is gyónni. :D
süti beállítások módosítása