... kövér gáz! Úgy nyomja, hogy majd' kisodródik a kanyarban:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr861422682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.10.12. 20:40:21

A horvátok folyamatosan ezt csinálják, de meg lehet szokni, sőt egy-két nap után már én is úgy csináltam :) Ahogy észrevettem ők azért csinálják, mert soha senki semmi pénzért nem mondana le az elsőbbségéről. És nem is haragszik meg senki sem, ha fékeznie kell emiatt. Mondjuk ők szinte semmilyen szabályt nem tartanak be, miért pont az elsőbbséggel tennének kivételt? :) Viszont ami nagyon rossz fényt vet a magyar közlekedésre az az, hogy én ott sokkal jobban éreztem magam, mivel bár a szabályokkal nem nagyon stresszelik magukat, de annyira jól vezetnek, hogy ezt simán elnéztem nekik. Mentem ott vagy 1500 km-t, amiből csak 200 volt pálya, és egyetlen egy kis koccanást, vagy csak ahhoz közeli helyzetet sem láttam. Na aztán hazafele átléptem a határt, nem telt el 10 perc és tiszta ideg lettem, hogy miért kell egy kanyarmentes egyszámjegyű főúton tökéletes körülmények között 60-al menni? Akkor döbbentem rá, hogy milyen nyugodt voltam 8 napon át... Aztán mentem még 20 km-t, és majd' egy órát kellett állni egy háromrésztvevős frontális ütközés miatti teljes útzárnál. Újabb 40 km, ráfutásos baleset. Aztán még 20, megyek ki egy kanyarból (csak beláthatósági szempontból kanyar, olyan 100-110-el mentem), és már nyomom is tökig a féket, mert egy furgon jön velem szembe. Kb. 50-re lassultam az ütközési pontig, szerencsére az utolsó pillanatban visszatalált a sávjába. Gyomromban gombóc, szívem 200-al ver, és szomorúan konstatálom, hogy újra itthon vagyok...

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.10.13. 10:12:11

@gmower: Én még közvetlenül az egyetem után éltem ezt meg Olaszországban. Teljesen hasonló élményeim voltak, mint amiket Te a horvátokról írsz. Csak ez itt Magyarország, és nagyon sokan csak az itthoni morálhoz vannak hozzászokva, ezért veszélyes, amit a tag csinál. Ezen a környéken nyugodtan lehetne indítani egy műanyag- és fémhulladék feldolgozó üzemet. Alapanyag napról napra keletkezne tök ingyen - még meg is köszönnék, hogy eltakarítja valaki a sok roncsot.
A legszebb az egészben, hogy ha a térképen megnézed, ez a 'Gloriett'-nek nevezett dombocska a valóságban egy nagy, kétsávos körforgalom lehetne, és akkor sokkal tisztább lenne a forgalmi helyzet. A képviselőtestület tavaly előtt megkísérelte a forgalmi rend megváltoztatását, de aztán lakossági tiltakozásra elálltak tőle. Az ív dél oldalán ugyanis egy régebbi építésű sorházas lakóterület van, ahol a növekvő forgalom zavart volna 20-30 ott lakót. A politikusoknak ennyi elég is volt, holott a házak több, mint 30 méterre vannak a főúttól és egy lakóutca felől közelíthetők meg. A cca 30 méteres terület ma száraz fűvel borított "legelő", ahova nyugodtan telepíthettek volna valami háromszintű növényzetet védősávnak, és akkor a forglmi rend is megoldódik, meg még a zöldeknél is szereznek egy jó pontot. De nem! Maradt ez a lehetetlen helyzet, meg a sok baleset néhány korlátolt poltikus, illetve ott lakó miatt.
süti beállítások módosítása