Nem kell már sokat beszélni róla. Követve a zöld Suzukit, egyértelmű, hogy nagyon sokszor lejöhetne a szélső sávba, mégsem teszi. Hogy miért? Ki érti?

 

De ez a szabály városban is értelmezett ám! Kevesen tartják be. Személy szerint ezt kevésbé bánom, mert így én legalább tudok közlekedni. :-) Kedves járművezető társaim, vegyétek már észre, hogy ezzel a mentalitással a fővárosi utak áteresztőképességének felét, harmadát használjátok ki!

Csak adalékként. A napi szokott útvonalam Dél-Buda és Dél-Pest között hajnalban, forgalommentes viszonyok között, jellemzően betartva a sebességkorlátozásokat: 22-25 perc. Tegnap csúcsforgalomban mentem haza - igaz, dugó nem volt, azaz az autók nem álltak, de zsúfoltak voltak az utak a szokott úton, és 23 perc alatt hazaértem. Miközben az Október 23 utcában, a Petőfi hídon, a Soroksári úton, a Könyves Kálmán körúton a belső sávok telítve, és helyenként csak araszolva lehet bennük közlekedni, aszélső sáv rendre üres, haladós. Nekem mindegy, .... csak szólok ...

Alább egy példa - igaz nem a tegnap estéről:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr481405921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.09.25. 15:07:48

A városit ne verd nagydobra, különben hol fogok akadálytalanul haladni? A második videó nagyon tipikus. Én már próbáltam kitalálni, hogy miért jó ezt csinálni, és arra jutottam, hogy az emberek nagy része a külsőtől parázik, mert ott valaki mindig parkol/elindul/lekanyarodik/biciklizik. Persze egy egyszerű sávváltással kezelhető a helyzet, de attól meg mintha félnének.
süti beállítások módosítása