Arra számítottam, hogy a dugó kapcsán tudok majd rögzíteni valamit, de

  1. alig volt dugó
  2. és az is problémamentes volt.

Hogy azért jusson is valami, itt egy kerékpáros. Szeretem a sportos csajokat - élve. Neki így nem sok jót jósolok. Először kicsit meglepődve néz a képembe, hogy 'Jé, itt jobbról is jönnek?

 

 

Aztán megvan a magyarázat, miért a meglepődés: kicsit mással van elfoglalva. Konkrétan : mobilozik. Nos, ha ez autóvezetés közben veszélyesnek minősül és tiltott, akkor mit mondunk a kerékpározás és a mobilozás viszonyáról?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr61396412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.09.21. 11:24:31

Hát nem érted, hogy ő most épp megmenti a Földet, ezért neki mindent szabad?

Hát nagyon remélem, hogy hamarosan jön egy tökös rendőri vezető, és a balesetmegelőzés végre nem csak traffizásból fog állni...

Ma reggel láttam egy elég szomorú jelenetet: Rákosrendezői pályaudvar örökké zárvatartó sorompója felé közeledtünk a Dévényi úton. Előttem rendőrautó. Amikor épp odaérünk, egy biciklis bukkan elő a lezárt sorompók között. Na lehet találgatni, hogy a rendőr leszarta-e? Másik kérdésem: ha ez autóval végrehajtva 200 000 forintba kerül, gyalog, vagy bicajjal miért nem?

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.09.21. 11:49:12

Attól félek én is, hogy az ilyenek akarnak megmenteni. :-)
A kérdésed meg tök' jogos. Emlékszem, régen még az általános iskolai tankönyvünkben volt kép róla, hogy a rendőr bácsi gyalogosokat büntet, ha szabálytalanok. Amikor a lányaimnak vetítek régi dia-mesefilmeket, azok között egész kis oktatófilmek vannak az átkosból, hogy a mackórendőr így a biciklissel, meg úgy a gyalogossal.
Hol van az már ...?
Az elrettentés a jogosítvány bevonásában van. Kerékpárost kerékpártól, gyalogost a járdától nem tudsz eltiltani - más meg nem használ.

gmower (törölt) 2009.09.21. 13:58:31

Én is arra emlékszem, hogy legalább havi egyszer valaki a lelkünkre kötötte az általános iskolában, hogy nagyon-nagyon nézzünk körül mielőtt átmegyünk az úttesten. Azóta is bele van égve az agyamba :) És arra is emlékszem, hogy még biciklivel sem mertem átmenni a piroson, mert megbüntet érte a rendőr...
Ez is igazából azt a tételt erősíti, hogy nem a büntetés mértéke, hanem a nagy valószínűségű lebukás inkább az elrettentő. Mert ugye gyerekként legfeljebb egy ejnye-bejnyét kaptam volna a rendőrtől, ha áttekerek a piroson, mégsem kockáztattam meg, mert sűrűn láttam őket, ők meg engem, és akkor még nem szartak bele :)

gmower (törölt) 2009.09.21. 14:00:23

Ja és egy tökéletes példa, hogy a gyalogosok és a biciklisek nem csak a saját életüket kockáztatják:

index.hu/bulvar/hirek/2009/09/18/hazba_csapodott_egy_kamion/
süti beállítások módosítása