Szab0729 nick alatt közvetlenül a YouTube-on kommentelték az "Át a zebrán" videómat imígyen:

"próbálj már meg 5 méteren megállni 50-ről, miközben a "gyalogos" (a biciklijéről le nem szálló emberke) takarásból kilép te értelmi fogyatékos és keress vmi munkát ha ennyi szabadidőd van más szekálására..." 

Gondoltam, kirakom ide, mert bár ott megválaszoltam, de nincs igazán szem előtt, itt pedig beszélhetünk róla.

Doktor úr! Akarok beszélni róla? :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr651518930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2009.11.11. 22:57:17

Nemrég fantáziáltam milyen lenne egy vadrács a kocsin :)

Egyébiránt iszonyat mennyi birka bringás van (én is azzal járok ha jóidő van).
Sajnos már ütöttem el biciklist, elémvágott 2-m en belül, esélyem sem volt megállni, szar érzés, bicikli be a csomagtartóba, srácot a jobbegyre aztán a sürgősségi, nem lett nagyobb baja, de megbeszéltük, hogy ő folt a f@sz.
Rendőr barátom szerint ezesetben is én lettem volna a hibás ha ügy van belőle.
Szal biztos értelmi fogyatékos vagyok, de egy 1-másfél tonnás vasdoboz elé nem kerekezek ki mert erősebb.

A lökhárító és motorháztető javításról nem is beszélve.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.11.12. 07:08:49

@martong: Szia! Nekem volt olyanom - pár évig egy Vitarát (is) hajtottam, és azon volt elöl szép fekete vadrács. Az autót védi, a vad(barmok)at nem!
Szerencsés az az ember, aki megússza úgy, hogy nem volt balesete, de legalább is nem ő okozta. Az még úgy is trauma, ha nem te vagy a hibás, hát még, ha okolható vagy a történtekért.
A kerékpárosok közül ez a veszélyesebb fajta: külvárosban, vagy falvakban csendes utcákhoz szokott idősödő, kicsit bizonytalan ember, ne adj' Isten, gyerek. Bent a belvárosban a biciklis futárok egyszerűen csak szarnak a szabályokra, veszélyeztetnek ugyan másokat, magukat, de többnyire rettentő jól kerekeznek, így kisebb satuzásokkal, anyázásokkal a dolgok elkerülhetők, illetve rendezhetők.
Az adott esetre visszatérve: ha itt elcsapják, az véleményem szerint klasszikus osztott felelősség. Ma reggel megnéztem a Renaultos irányából a helyszínt (piszkálta a csőrömet a stílusa, nem tehetek róla), és - bár a videón nem látszik - az előírt helyen kitáblázott a közelgő gyalogátkelőhely, és alatta - kapaszkodj meg - a KRESZ 16§.(1)z/2. (95/b ábra) szerinti „Kerékpárosok” tábla is van. A tábla a KRESZ szerint azt jelzi, hogy fokozottan számolni kell az úttesten kerékpárosok közlekedésével. Ettől még a zebrán átkerekezni nem szép dolog - hosszirányban sem :-) -, de akárki akármit mond, a posztra tett akkori megjegyzésemet fenntartom, és szerintem itt továbbra is a Renault volt a sárosabb a kettő közül. Egyszerűen nem figyelt, és kész.
Ha igaz lenne, amit a commentelő írt - azaz 50-nel érkezett a zebrához, akkor az egyrészt szabálytalan a KRESZ több pontjának megsértése miatt is, másrészt 0:02-től látnia kellett a zebra teljes szélességét mindaddig, amíg a fehér kocsi újra be nem takarta. 0:07-nél érinti a zebrát. Ez 5 sec, ami majdnem 70 méter ekkora sebességnél. Ha figyel, ekkora távon megáll.
süti beállítások módosítása