Qkac 2009.09.17. 16:50

Robogós mutatványok

Dugóban szokványos megoldások következnek:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr811388721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2009.09.18. 10:16:28

Az elsőn lévő elég bátor... A másokdik videón nagyon szépen elengedted őket, én is pont ugyanígy szoktam tenni. Ha már én úgyis szívok, ha más tud, had menjen. A KRESZ-be is nyugodtan beépíthetnék a motorosoknak kedvezményként ezt a megoldást, ha már úgyis mindig ez történik. Viszont, hogy a cangások elmehetnek majd jobbról, az agyrém! Pont egy ilyen manőverrel fogom a mellettem parkoló autóra kenni (ahogy egyszer már majdnem megtörtént...) Ha mehetnek, menjenek balról, hadd ne kelljen már minden irányból számítanom valami meglepire.

Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.09.18. 10:36:16

@gmower: Ami igaz, az igaz, én sem néztem a jobb tükörbe, amikor lehúzódtam. Lesznek még balesetek ebből, az tuti. Ráadásul ha egy ilyen szituban balra lököd meg, a melletted álló másik autó - jó esetben - megtámasztja, viszont ha jobbra, akkor a padka miatt nagyot zakózik szerencsétlen.
süti beállítások módosítása