Nos, ahogy említettem, kár volt erre jönni. Percek telnek el, míg egy-egy kocsit elengednek előlem - de azért ki lehet bírni és meg lehet jegyezni, hogy "Máskor erre ne!". A video elejét szándékosan hagytam meg. Egyrészt érezhető, hogy milyen idegörlő itt ácsorogni, másrészt látható, hogy a 'bogár' előttem nem bénázik, hanem a szabályok adta keretek között próbál előbbre jutni. Megy ez így pár percig, aztán valahol hátulról megszólal egy kürt. Szépen, hosszan, hangosan ... aztán ez lesz belőle:

 

Ami a képen nem látszik: a 'nem annyira nyugodt' úriember vagy öt autóval állt mögöttem, egy fehér platós kisteherautót vezetett. Amikor a bogaras végre ki tudott kanyarodni, elindult vissza a kocsijához. Figyeltem a tükörből, elötte vagy két autóra való hely alakult ki, mire ő is újra elindult. Ennek ellenére senki nem előzte meg (pedig Istenem!, de jót mosolyogtam volna ...). Igazság szerint mindegy is lett volna, mert a következő pillanatban jó kövér, kormozós dízzelgázzal felhajtott jobbra a járdára, végigment  a sorban állók mellett, majd azzal a lendülettel befordult jobbra a Prielle Kornália utcába. Nem tartott rá igényt, hogy kiengedjék, de aki látta a járdán sebesen közeledő kistehert, nem nagyon tehetett mást ...

A bejegyzés trackback címe:

https://urvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr251359273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása